30 Temmuz 2014 Çarşamba

Bir Laptopun İçinden Çıkanlar.


Geçenlerde teknik servise bir müşteri laptopundaki aşırı ısınma ve yavaşlama sorunu ile geldi.Cihazı teknik servise aldıkdan sonra ilk işim her zaman yaptığım gibi komple dağıtıp genel fan temizliği ve bakımı yapmak için açmak oldu.Aman allahım laptopu söktüğümde ne göreyim.

12 yıldır laptoplar konusunda teknik servis hizmeti veren birisi olarak hayatımda ilk defa böyle birşey gördüm..Resmen laptopun içinde bir böcek kolonisi vardı.nasıl temizledim nasıl topladım hala hatırlamıyorum.
Birde derler bilgisayar işi temiz iştir.

Bir notebookun içinden bu kadar böcek nasıl çıkar.Bir laptop içinde bu kadar böcek varken nasıl çalışır.
Bu laptopun sahibinin evi nasıldır ?
Kafamda deli sorular..

sizin kararınıza bırakıyorum.

Not : Lütfen laptopunuza iyi bakın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder